28 september 2015 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 28 september 2015 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

28 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

29 September 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

'In dei mei in gouden rântsje' (Een dag met een gouden randje = voor de niet-friezen) Eerst even de boodschappen aangevuld in de winkel. We zijn vandaag in de omgeving van Clearwater gebleven. Met prachtig mooi weer zijn we naar het Wells Gray Provincial Park gereden. De bomen dragen hier al hun herfstkleuren met schitterende kleuren. Hier noemen ze het de 'Indian Summer'. Eerst zijn we naar de Dawson Falls gegaan. Een waterval van ruim 90 meter breed, maar slechts 5 meter hoog. Daarna zijn we naar de Helmcken Falls gereden. Als je hier in de buurt bent, moet je daar wel zijn geweest. Het water valt hier 137 meter naar beneden. Tweeënhalfmaal hoger dan de Niagara watervallen. Leuke wandeling gemaakt en mooie plaatjes geschoten. Terug op dezelfde camping als gisternacht in Clearwater. Naast ons kwamen ook Nederlanders te staan uit Heemstede. Gezellig samen geborreld en eventuele tips uitgewisseld. Zij kwamen vanaf Jasper, waar wij morgen naar toe gaan. Vandaag toch nog 97 km gereden.
(Foto's uploaden lukt niet altijd, alleen bij goede WIFI)

• 29 September 2015 - 07:45

Durk En Thea:

Wat fijn zulk mooi weer en ook nog Nederlanders naast je, gezellig!
    Wij net uit bed en jullie er net in waarschijnlijk is hier 7.45 en het lijkt ook hier een mooie dag te worden. Leafs fan us.

• 29 September 2015 - 19:13

Henk En Hylkje:

Hoi luitjes wat hebben jullie een geweldige vakantie , mooi die Indian Summer, geniet ervan .Wij hadden hier ook een mooie dag lekker in de tuin gewerkt en het tuin huisje opgeruimd. was ook geen overbodige luxe. Siese Tietie een fijne voorzetting van jullie reis toegewenst groetjes H&H