09/10 oktober 2015 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 09/10 oktober 2015 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

09/10 oktober 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

10 Oktober 2015 | Canada, Vancouver

09/10 oktober 2015
Van de laatste camping vandaag naar Fraserway om de camper weer in te leveren. Wij hadden een camper met alles d'r op en d'r aan. In de camper was een 3-pits fornuis met afzuigkap. Daaronder een oven. Ook was er een magnetron en een broodrooster aanwezig. Een grote koelkast met een ruim vriesvak. Airco vóór én achter en een kachel. Ruimte genoeg om je spulletjes op te bergen in de vele kastjes. Het rijden met zo'n camper is ook heel relaxt. Het zijn hier allemaal automaten en rijden op benzine. We hebben getankt voor $ 1,23 (€ 0,84) maar ook wel voor $ 1,03 (= € 0,70) Deze camper neemt ongeveer 1 ltr op 8 km. Totaal hebben we deze vakantie 3107 km gereden. We mochten onbeperkt km's rijden. Als je limiet hebt, moet je voor de méérkm's bijbetalen. Het is ook fijn op met een Tom Tom te rijden, zodat je niet hoeft te zoeken en meer van de omgeving kunt genieten.
Nadat alles gecheckt was bij Fraserway, hebben we daar de koffers ingepakt en nog koffie gedronken. Aan het begin van de middag zijn we door hen naar het vliegveld Vancouver gebracht. Daar ingecheckt en op tijd vertrokken. Op Schiphol stonden Paul en Vera ons op te wachten. Na een bak koffie (je moet nog wel een beetje wakker blijven) zijn we naar Friesland gegaan. Na 16 verschillende campings wacht vanavond ons eigen bed. Want we zijn nu ook bijna 30 uren aaneen in touw, dus het gaat niet laat worden. Misschien slapen we deze keer wel 5 kwartier per uur. Bedankt voor jullie reacties. En voor de foto's zijn jullie altijd welkom.

• 10 Oktober 2015 - 20:58

Durk En Thea:

Fijn dat jullie er weer zijn! Nu maar lekker koese!

• 10 Oktober 2015 - 22:00

Antoon:

Hallo Tietie & Sietse, welcome home again. Was leuk jullie prachtige vakantie te volgen.

• 11 Oktober 2015 - 08:25

Anjo:

Welkom thuis! Heb genoten van jullie Reis. Dank je wel dat ik zo mee mocht reizen.
    Lieve groet Anjo

• 11 Oktober 2015 - 10:34

Janneke:

Wolkom tûs,
    We binne tige beneid nei jimme foto's en ferhalen!!!

• 11 Oktober 2015 - 13:29

Welkom thuis

We gaan gauw eens een afspraakje maken wanneer jullie langskomen met foto's en verhalen