05 oktober 2015 - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 05 oktober 2015 - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

05 oktober 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

06 Oktober 2015 | Canada, Kelowna

Bij Revelstoke zaten we niet zover van het (kleine) vliegveld, langs een beek, die uitkomt in een meer. Vanmorgen niet zo laat vertrokken. In Revelstoke nog even geshopt. Het klinkt vervelend, maar we hadden weer een hele mooie route. Waar dat kon, gingen we van de Hwy af. Richting Salmon Arm en daarna over een klein weggetje via Silver Creek. Vervolgens via de westkant van het Okanagan Lake. Hier zat je soms op grote hoogte met uitzicht op het net genoemde meer en de bergen aan de overkant. Aangekomen in de stad Kelowna door het centrum naar de camping, die we op het oog hadden. Dit is een stadscamping, maar voor ons gevoel is het een 'Ma-Flodder' camping. Enfin, wij hoeven hier alleen maar te slapen. Vandaag 242 km asfalt en andere wegbedekkingen gezien, maar zeker de moeite waard.

• 06 Oktober 2015 - 07:44

Durk En Thea:

Dus niet alle campings even mooi.....ach dat heb je bij ons ook en wat je zegt je slaapt er alleen maar dus..... Die prachtige routes, das pas genietwn en dat doen jullie. Leafs fan ús.

• 06 Oktober 2015 - 08:29

Elske:

Hoi, we lezen met veel passie, jullie reisverslag. En het is dat we zelf ook weer van die, O ja momenten beleven. Zie er elke dag naar uit, we zijn heel blij dat jullie zo genieten. Hier verder alles z'n gangetje , vandaag even geen

• 06 Oktober 2015 - 17:24

Agaath En Dirk:

Hallo Tietie en Sietske ,

We hebben jullie de laatste tijd goed gevolgd .
    Om een goede indruk te krijgen moet je de foto,s en het verhaal horen .
    Als jullie terug zijn kom je maar eens langs om alles te vertellen . Na zoveel km- ters is de reis naar ryptsjerk te overzien.
    Nog een plezierige laatste dagen en tot weder horen/zien.

groet ,agaath en dirk