02 oktober 2015 - Reisverslag uit Banff, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 02 oktober 2015 - Reisverslag uit Banff, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

02 oktober 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

04 Oktober 2015 | Canada, Banff

Vanmorgen vorst aan de grond, maar wel weer zonneschijn en daar zijn wij ook liefhebber van. Op pad gegaan verder de Icefields Parkway. Gestopt bij Lake Louise. Mooi blauw water tussen de berghellingen. Dit is echt een trekpleister voor toeristen. Groot luxe hotel er bij. Daarna naar Moraine Lake gegaan. Hiervoor moesten we weer flink de bergen in. In het stadje Banff aan de Douwe Egberts koffie bij Mc Donalds. Het is een leuk stadje om te vertoeven. Bij het infocentrum kwamen we nog mensen uit Heerenveen tegen. Hier ook de boodschappen weer aangevuld. Toen een camping opgezocht van papier. Zodoende zitten we nu op camping Two Jack Campground. Weer een camping zonder stroom en waterleiding, maar dat is met 'onze' camper geen probleem. De accu's worden tijdens het rijden opgeladen. Water hebben we bijgevuld en de afvoer is geleegd. Aan het eind v d dag hadden we nog een onweersbui. Vandaag 136 km.