25 september 2015 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 25 september 2015 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

25 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

26 September 2015 | Canada, Whistler

Opgestaan in Nanaimo. Na ontbijt en douche naar de Ford-dealer hier ter plaatse. De camper is vast aan de computer geweest. (Wij waren er niet bij) Het gele waarschuwingslampje is uit. Het had ook niet zoveel 'om de hakken'. Maar het zekere voor het onzekere. Richting ferry gegaan voor de oversteek van 1 uur en 40 minuten naar Horseshoe Bay. Op de ferry een walvis zien zwemmen. Een schitterende route (Hwy 99) richting Whistler met onderweg mooie uitzichten op de bergen en de meren/baaien. Onderweg gestopt aan een meer, waar ze de vissen zo uit het water konden pakken. Verder doorgereden naar Whistler, waar we nu staan op Riverside Resort. Midden tussen de bergen. In Whistler waren in 2010 de Olympische Winterspelen. Tijdens een wandeling over de camping zagen we een beer en een jonge beer lopen. Je moet niet te dicht bij de jonge beer komen, want dan krijg je ruzie met moeders beer.
115 km gereden vandaag.

• 26 September 2015 - 21:55

Antoon:

Fantastisch dat jullie vanaf de ferry naar Horseshoe Bay een walvis hebben gezien. Een Humpack whale? Of hebben jullie orca's gezien. En dan bovendien 'beren op de weg'. Een moeder met pub is wel iets om even over na te denken voordat je begint te aaien.

• 26 September 2015 - 23:03

Jefke:

hallo luitjes,

mooi verslag hele belevenis zo te lezen.

hier is alles goed wij volgen jullie met belangstelling.

goede reis verder.

wij gaan zo maar weer op bed het is hier 11 uur.

groeten en lekker genieten.