20 september 2015 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 20 september 2015 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

20 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

21 September 2015 | Canada, Vancouver

Gisteravond niet te laat naar bed, want het was toch een lange dag. Maar vroeg wakker, omdat je toch een beetje uit het dagelijkse ritme bent. Dus vannacht om 3 uur aan een bakje thee en toch wel weer geslapen. Vandaag met de shutllebus v h hotel naar het vliegveld en vandaar met de skytrain naar het centrum van Vancouver. Dagkaart gekocht. Hoewel het een skytrain is, rijdt hij toch het meest onder de grond. Gewandeld in Vancouver, dure winkelcentra gezien. Koffie gedronken, pizza gegeten. En met de skytrain terug naar vliegveld. Dagkaart verkocht aan iemand, die toch een treinkaartje moest hebben. Zo komt Jan Splinter door de winter. Morgenochtend om 08.00 uur worden we door verhuurmaatschappij Fraserway gehaald en kunnen we met de camper op pad. Als we in het vervolg WIFI hebben, komt hier wel weer een verslag. Bedankt voor jullie reacties.

• 21 September 2015 - 08:35

Anjo:

Leuk met jullie mee te kunnen reizen! Veel plezier gewenst.

Lieve groet Anjo

• 21 September 2015 - 09:46

Klaas En Jannie:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie. lekker genieten en doe voorzichtig.
    Klaas en Jannie