23 september 2015 - Reisverslag uit Tofino, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 23 september 2015 - Reisverslag uit Tofino, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

23 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

23 September 2015 | Canada, Tofino

Gisteravond niet laat naar bed. Het tijdsverschil is nog niet verwerkt. We hadden een prachtig plekje aan het water bij Nanaimo. Vanmorgen weer ingepakt. Toen zijn we het Vancouver Island dwars over gestoken van oost naar west. Een prachtige route door de bergen, echter in de loop van de dag met veel regen. Daardoor ook veel water op de weg vanaf de bergen. In Tofino getankt en naar een camping gegaan, die we ook op papier hadden. We zijn geland op camping Bella Pacifica Campground. www.bellapacifica.com. We staan op een plekje aan de oceaan.
215 km gereden vandaag.

• 24 September 2015 - 07:45

Durk En Thea:

Wat klinkt het allemaal lekker ontspannen, jammer van de regen, daar wordt je niet vrolijk van. Maar morgen weer beter en volop genieten. Leafs fan us.