06 oktober 2015 - Reisverslag uit Hope, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 06 oktober 2015 - Reisverslag uit Hope, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

06 oktober 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

07 Oktober 2015 | Canada, Hope

Van de 'Ma-Flodder' camping zijn we vanmorgen vertrokken richting het zuiden. Ja je moet er rekening mee houden dat we vrijdag weer in Vancouver moeten zijn. Zo hadden we de reis ook ongeveer uitgestippeld. Langs het Okanagan Lake met wederom mooie uitzichten. Iedere minuut heb je weer een ander beeld door je voorruit. Via Summerland, Kaleden en Keremeos. In het laatste dorp hadden de meeste boeren hun fruit, kalebassen en pompoenen rijkelijk uitgestald. Het leek wel of we in de Betuwe waren, maar dan tussen de bergen. Verder zijn we via Penticton naar het Manning Park gegaan, waar we hier en daar van die berggeiten (met die grote horens) en Tietie zag ook herten. Tietie ziet zo langzamerhand wel heeeeel veeeeel bergen. Uiteindelijk zijn we via bergwegen aangekomen op een mooie camping in de Sunshine Valley. www.htr.ca Deze camping heeft van die Hot Tubs, waar we vanavond gebruik van gaan maken. De bergwegen zijn hier over het algemeen goed. Soms heb je zelfs vierbaanswegen dwars door de bergen. Het was vandaag een flinke rit van 296 km.

• 07 Oktober 2015 - 18:29

Tjitze En Diety:

Wurd tiid dat ze wer thus komt sietse.

• 07 Oktober 2015 - 19:56

Durk Rn Thea:

Dan maar leekker even geen bergen maar heerlijk in de hot tub!

• 07 Oktober 2015 - 22:19

Antoon:

Wow, het einde van de vakantie komt in beeld. Geniet van de laatste dagen in 'Beautiful BC'.

• 08 Oktober 2015 - 20:02

Hannie:

lieve mensen ik heb alles niet gevolgd maar af en toe een stukje wat een groot Avontuur,
    spannend voor de thuis blijvers zal blij zijn dat jullie gezond en wel thuis zijn
    maar wel een mooie uit daging geniet nog maar even er van het zit er bijna op.
    lieve groeten van ons jaap en hannie