30 september 2015 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 30 september 2015 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

30 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

30 September 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Vandaag blijven we in Jasper en omgeving. Na uitgebreid ontbijt/koffie/douche op stap gegaan van de campground naar Jasper even wat info opgehaald bij informationcentre. Daarna naar Maligne Canyon. Hier hebben we 2 uren gewandeld langs en over snelstromende Maligne River. Soms erg heftig/steil. Maar we hebben onze wandelschoenen aan. Hier en daar weer een watervalletje én hele mooie uitzichten. Toen hebben we nog een stukje door de omgeving gereden. Bergen rondom Jasper met of zonder sneeuw. En met mooi weer. Zo meteen weer naar dezelfde campground als afgelopen nacht. Morgen richting Lake Louise over de Icefield Parkway. Dit schijnt één van de mooiste routes van de wereld te zijn. Morgen doen we er verslag van.

• 01 Oktober 2015 - 06:27

Durk En Thea:

Wat een indrukken doen jullie op, heel veel gezien weer onderweg dus. En fijn dat je ook de tijd neemt voor een flinke wandeling.

• 01 Oktober 2015 - 11:25

Henk En HYlkje:

Dit komt me weer bekend voor hier zijn wij in 1994 en,99 ook geweest, prachtige en rustige omgeving.De Maligne Kanyon en al die meren zijn prachtig. Fijn dat het weer ook mooi is. De eerste keren dat wij daar waren hadden we regen Geniet ervan er komt nog heeeeel veel fascinerends. Wel mooi met een camper daar rondrijden lijkt mij, lekker dicht bij de natuur. groetjes H&H

• 02 Oktober 2015 - 09:28

Jullie moeten het verslag maar gauw mondeling toelichten
    Veel plezier en genieten B&S

• 02 Oktober 2015 - 10:00

Anja:

Heel actief bezig zo te lezen. Geniet ervan