26 september 2015 - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 26 september 2015 - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

26 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

27 September 2015 | Canada, Cache Creek

Vanmorgen eerst een klein buitje, maar werd al gauw droog en kwam de zon tevoorschijn. Met de shuttlebus zijn we naar het centrum van Whistler gegaan. Het was er erg druk, want er was een blubberingrace voor vrouwen deze dag. In het centrum kon je duidelijk zien dat hier de Olympische Winterspelen zijn geweest. Officieel waren de Winterspelen in 2010 in Vancouver, maar hier speelde zich het meeste af. Terug naar de camping gelopen en met de camper op pad gegaan richting het noorden. Onderweg bij de Nairn Falls een stop gemaakt en een heel eind door het bos en langs het water naar de waterval gegaan. Verder gegaan met de camper door de bergen. Stevige klimmers, haarspeldbochten en heftige afdalingen kwamen we onderweg voorbij. Het laatste stuk was ook flink heuvelachtig, maar hier had je hele mooie utzichten. Uiteindelijk aangekomen in Cache Creek op camping: www.brooksidecampsite.com. Vandaag 218 km.

• 27 September 2015 - 08:49

Petra:

Wat is dit leuk om zo met jullie mee te reizen. En die beren op de camping. Echt geweldig. Goeie reis verder.

• 27 September 2015 - 09:10

Bakker:

Fijn dat jullie genieten,wat een afstanden

• 27 September 2015 - 10:35

Bertus En Saakje:

We lezen het steeds met plezier Tietie en Sietse en zo te zien genieten jullie elke dag

• 27 September 2015 - 11:26

Tjitze En Diety:

Wat een mooie reis maken jullie! Voorzichtig en nog veel plezier.

• 27 September 2015 - 11:29

Cor :

Hey, globetrotters leuk jullie een beetje te volgen op deze superreis. Geniet optimaal, we reizen mee en we kijken uit naar jullie persoonlijke verhalen als we dit onder een hapje en een drankje van julie gaan horen!

Groet, Cor