24 september 2015 - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 24 september 2015 - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

24 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

25 September 2015 | Canada, Nanaimo

Gister regende het al en dat is de hele nacht doorgegaan. Gelukkig is onze camper waterdicht. Vanmorgen nog steeds regen en niet zo'n klein beetje. Dus geen Bear Watch Tour (om beren te zien) of een Whalewatch tour (walvissen spotten) Zouden we dit een dag later doen, dan komt de planning een beetje in de war. Terug door de bergen naar Nanaimo. Onderweg in Port Alberni wat boodschappen gehaald. Het leven is hier wel duurder dan in NL. Morgen eerst naar een Ford-dealer vanwege een kleine storing aan de motor (afgesproken met Fraserway) en dan gaan we met de ferry naar de vaste wal. De weersvooruitzichten zijn beter dan wat we nu hebben.
190 km gereden.

• 25 September 2015 - 11:37

H&H:

Hoi luitjes, jammer van de regen maar nu weet je ook waarom het er zo mooi groen is en de natuur zooooo immens, Toen wij er waren hadden we ook veel regen. Hopelijk is het Heuvel met de motor snel opgelost, Zulke dingen moet je niet hebben in de vakantie. Luitjes het beste maar weer en ik zie uit naar jullie volgende verslag. veel plezier en geluk toegewenst. groet Henk en HYlkje

• 26 September 2015 - 07:52

Durk En Thea:

Wat? Geen Bear Watch Tour...............
    Nee dichterbij op de camping......je hoeft er de deur niet eens voor uit!