21 september 2015 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu 21 september 2015 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

21 september 2015

Door: Sietse en Tietie

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

22 September 2015 | Canada, Victoria

De wekker op 07.00 uur. Na een douchebeurt en een broodje werden we om 08.00 uur opgehaald door Fraserway en naar de verhuurlocatie gebracht. Na het invullen van de nodige formaliteiten, kregen we nog uitleg in het Nederlands hoe alles werkt en waar we om moeten denken. Daarna zijn we vertrokken richting Tsawwassen. Hier namen we de veerboot (ferry) naar Vancouver Island. De ferry vertrok om 13.00 uur en voer in ruim anderhalf uur naar Swartz Bay op het eiland. De ferry is een behoorlijk groot schip. Prachtig mooie vaartocht tussen andere eilanden door met schitterend weer. Foto's hiervan hebben we op andere camera. Daarvoor moet deze eerst aangesloten worden op een computer. Vanaf de ferry boodschappen gedaan in Sydney BC. Doorgereden naar Victoria. De eerste camping, die we op papier hadden was vol en dus naar nummer 2 gegaan. Fort Victoria RV Park.
Zo nu eerst een pilske en in wyntsje. Oant oare kear.

• 22 September 2015 - 09:56

Bertus En Saakje:

Hallo Sietse en Titie
    We blijven jullie volgen en bedankt voor de berichtjes
    Het lijkt allemaal mooi zo te zien op de paar foto,s maar het mooie moet nog komen
    Veel plezier en genieten

Gr B&S

• 22 September 2015 - 12:26

Durk En Thea:

Uitleg in het Nederlands, haha moest even lachen, super! En de reis is begonnen met de camper en gelijk de camping vol ook om gelachen haha, betekend dus dat er vele onderweg zijn. He wat heerlijk. En zo leuk om jullie te volgen.