Route Brits Columbia en Alberta - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu Route Brits Columbia en Alberta - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Sietse en Tietie Wijbenga - WaarBenJij.nu

Route Brits Columbia en Alberta

Door: Sietse

Blijf op de hoogte en volg Sietse en Tietie

08 September 2015 | Canada, Vancouver

Voor de liefhebbers, die dit even willen bekijken een korte impressie van de route in onze vakantie.
We vliegen naar Vancouver. Verblijven daar eerst 2 nachten in een hotel. Van Vancouver gaan we met de ferry over naar Vancouver Island en rijden door naar Victoria. Ná 2 dagen rijden we naar Ucluelet of Tofino. Dan naar Nanaimo. Vanaf hier verlaten we het V. Island naar de vaste wal en rijden naar Whistler De volgende dag naar Cache Creek. Dan Jasper (In Alberta) en verder naar Lake Louise. Door de Rocky Mountains verder naar Banff. Revelstoke staat ook in de planning. Daarna Kelowna en dan komen we al weer in de buurt van Vancouver.
We zijn niet alle dagen onderweg, maar blijven ook wel 2 dagen op dezelfde plaats.
Dit is in grote lijnen de bedoeling, maar er ligt niks vast. Dus wij kunnen ons gemakkelijk aanpassen.
Als we de camper in Vancouver weer inleveren, hebben we ruim 2700 km gereden.
Tot zover. Een volgende keer meer.